راهنمای اجرای فایل اندرویدی

قبل از اقدام به خرید و دانلود فایل‌های اندرویدی، مطالب زیر را با دقت بخوانید و موبایل یا تبلت خود را تست کنید. 

قبل ار سفارش محصول آموزشی، از سلامت دستگاه خود، ویروسی نبودن و عملکرد نرمال آن مطمئن شوید.

جهت دیدن این فیلم آموزشی احتیاج به نصب یک اپلیکیشن خاص جهت پخش فیلم روی دستگاه اندرویدی (موبایل یا تب‌لت) است. نام این نرم‌افزار  PPVM Video Player است.

 

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

 

قبل از اجرای این اپلیکیشن پخش فیلم، نرم افزارهای ضبط صدا یا تصویر (از صفحه موبایل یا تبلت) را از نصب خارج کنید یا آنها را Force Stop کنید.

نکته:

در برخی از نسخه‌های اندروید، به طور پیش فرض برای تولید محتوا نرم افزاری جهت ضبط تصویر توسط سازنده  بر روی دستگاه نصب شده است؛ لازم است این نرم افزار را شناسایی و  Force STOP  ( توقف اجباری) کنید.

 

این فایل اندرویدی نمونه را از اینجا دانلود کنید. 

 

نرم افزار را نصب و اجرا کرده و دکمه Search را بزنید. یک فایل با نام play test.and.ppvm  باید در فهرست فایل‌های این نرم افزار قرار گیرد.

نکته:

اگر دستگاه شما فارسی شده است و فولدر Downlod از File Manager گوشی با نام “دانلود” نمایش داده شده است، جهت احتیاط بهتر است فایل را در قسمت Root یا ریشه یا در یک فولدر با نام انگلیسی درسی که خریداری کرده‌اید بریزید، سپس گزینه یا دکمه  Search را فشار دهید.

روی فایل play test.and.ppvm کلیک کنید.

منوی اصلی اجرای فایل شامل توضیحات پخش فیلم و روش درخواست کد از سافت‌درس می‌باشد.

سپس کادر رمز اول را می‌بینید که حاوی کد منحصر به فردی بر اساس مشخصات سخت افزاری دستگاه شما می‌باشد.

*نکته بسیار مهم:

اگر دستگاه شما سالم باشد: ویروسی نبوده، مشکل نرم‌افزاری نداشته یا در حال اجرای نرم افزار ضبط صدا یا تصویر نباشد، این رمز اول نباید تغییر کند.

این رمز اول را یادداشت کنید. دستگاه را حداقل دو بار خاموش و روشن کنید و از تغییر نکردن این رمز اول مطمئن شوید.

و در ادامه کادر دومی ملاحظه می‌کنید که جهت اجرای کامل فیلم آموزشی، لازم است رمز دوم دریافتی از سافت‌درس را در آن‌جا کپی کنید.

در زیر این کادرها، گزینه یا کلید پیش نمایش را می‌بینید. با زدن این کلید بدون داشتن رمز دوم، دستگاه باید قادر باشد،60 ثانیه از فیلم دو دقیقه‌ای زیر را پخش کند.

 

 

در صورت بروز مشکل (اجرا نشدن نرم‌افزار یا عدم پخش این فایل تست) با یک فرد متخصص مشورت کنید و در نهایت در صورت رفع نشدن مشکل، دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید. (Factory Reset)

راهنمای کاربردی رفع برخی مشکل‌های مرسوم عدم اجرای صحیح نرم‌افزار پخش فیلم:

الف: دقت کنید که جهت تست یا پس از خرید یا دانلود محصولات، از هر فایل فقط و فقط یک نسخه دانلود کرده باشید. فایل‌های اضافی را در کل گوشی سرچ کنید ( با زدن and.ppvm.* در کادر سرچ )  و اضافی‌ها را پاک کنید.

ب: با نرم افزارهای اکسپلورر یا فایل منجر اندرویدی، مانند ES File Explore یا ASTRO به دنبال فایل‌های تکراری که اشتباهاٌ چند بار دانلود شده بگردید.

ج: با نرم افزاهای پاک کننده Cash اندروید و Junk Files ها مانند Clean Master  یا گزینه Cleaner نرم افزار  ES File Explorer یا نرم افزارهای مشابه و اخیرا با استفاده از خود نرم افزار گوشی در اندرویدهای بالا، فایل‌های  temp نرم افزاری و خراب اندروید را پاک کنید و دستگاه را خاموش و روشن کنید.

نکته:

جهت اطمینان بهتر است خود نرم افزار PPVM Video Player را  از بخش Programs (برنامه‌ها) یا Application Manager (مدیریت برنامه‌ها) پیدا کرده و گزینه‌های CLEAR CASH ( پاک کردن کش برنامه ) و  CLEAR DATA (پاک کردن دیتای برنامه) را بزنید. سپس برنامه را کاملاً پاک کنید و بعد از خاموش و روشن کردن دستگاه، مجدداً برنامه را نصب و گزینه Search  را بزنید.

 

آخرین ورژن فایل نصبی این نرم‌افزار اندرویدی (PPVM Video Player.apk) همیشه پس از خرید محصول آموزشی در فولدر دانلود شما در کنار بقیه فایل‌ها در پنل کاربری قرار داده می‌شود. همانطور که قبلاً اشاره شد، بهتر است موارد دانلود شده را در یک فولدر با نام انگلیسی قرار دهید و مطمئن شوید دو یا چند بار یک فایل را دانلود نکرده‌ باشید و از هر فایل، فقط و فقط یک مورد بر روی حافظه دستگاه اندرویدی شما وجود داشته باشد.
سایر توضیحات جهت دریافت رمز و نمایش فایل‌ها در قسمت راهنمای خود نرم افزار اندرویدی نوشته شده است.