فیلم آموزشی آیین دادرسی مدنی

فیلم آموزشی آیین دادرسی مدنی در قالب یک مجموعه کامل، شامل تعداد زیادی ویدئو آموزشی برای آزمون‌های مختلف حقوقی از جمله آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه و همچنین آزمون قضاوت، آزمون سردفتری، آزمون کارشناسی ارشد حقوق و آزمون دکتری حقوق توسط تیم مهندسی آموزشی سافت‌درس تهیه شده است.

 

درس آیین دادرسی مدنی یکی از مهمترین دروس رشته حقوق در آزمون‌های مرتبط با این رشته و همچنین مورد استفاده قضات، وکلا و سایر مراجعه‌کنندگان در مراجع قضایی است.

در نظر گرفتن ضریب 3 این درس در آزمون‌های مختلف وکالت که یکی از مهمترین آزمون‌های رشته حقوق می‌باشد، اهمیت این درس را به خوبی نشان می‌هد.

شکلی بودن درس آیین دادرسی مدنی و این‌که به جز وکلا و قضات، معمولاً افراد دیگر در زندگی روزمره با این مقررات سر و کار ندارند، آن را تبدیل به یک درس با خاصیت فراموشی سریع برای دانشجویان و داوطلبان آزمون‌های حقوقی کرده است.

از آن چه گذشت، به این نتیجه می‌رسیم که لزوم تدریس این درس با یک شیوه نوین و به زبان ساده، همراه با ذکر موضوعات عملی ضروری است.

مجموعه آموزشی آیین دادرسی مدنی در قالب فیلم‌های آموزشی با طرحی نو و مبتکرانه توسط دکتر مجتبی نعمت اللهی با همکاری با تیم مهندسی آموزشی سافت‌درس، به صورتی شیوا و روان، شامل تدریس کامل کلیه قوانین اعم از اصلی و فرعی که در آزمون‌های فوق از طرف مراجع رسمی به عنوان منبع آزمون معرفی شده‌اند، تدریس شده است.

 

این مجموعه فیلم‌های آموزشی، جلسه به جلسه به تدریج به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

 

 رئوس مهمترین مطالب تدریس شده شامل موارد زیر است: 

الف: بررسی و تدریس تمام مواد و موضوعات مندرج در قانون آیین دادرسی مدنی به عنوان منبع اصلی

ب: تمامی موضوعات مهم و لازم در قوانین فرعی، شامل:

1 – قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

2- قانون حمایت خانواده

3- قانون شوراهای حل اختلاف

4- قانون اجرای احکام مدنی

5- قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی

6- قانون امور حسبی

7- قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت

8- لایحه استقلال کانون‌های وکلای دادگستری

9- آراء وحدت رویه

و . . . 

 

در ویدئو زیر استاد درس، دکتر نعمت اللهی به شرح این دوره می‌پردازد. تیترهای این ویدئو که قبل از خرید محصول آموزشی حتماً لازم است ببینید و آن را به دوستان خود اعم از داوطلبان آزمون‌های مختلف، همچنین وکلا و قضات کنونی پیشنهاد دهید، شامل موارد زیر است:

 

  •  فواید این شیوه آموزشی
  •  سوابق آموزشی و شغلی مدرس
  •  منابع قانونی اصلی
  •  منابع قانونی فرعی

 

 

با مراجعه به صفحه خرید هر کدام از جلسه‌های آموزشی زیر می‌توانید، فیلم خلاصه‌ای از کل موارد تدریس شده موضوع آن جلسه را ببینید و با مقایسه روش تدریس و کیفیت آن در مقایسه با سایر مجموعه‌های موجود، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

نکته این فیلم‌ها کدگذاری شده‌اند و دو نوع فایل مختلف برای هر جلسه آموزشی بسته به وسیله پخش مورد نظر در صفحه خرید محصولات وجود دارد. قبل از خرید دقت کنید که فیلم‌ها را از چه طریق خواهید دید و بر همان اساس اقدام به خرید محصول کنید.

 

  • برای پخش با کامپیوتر ( دسکتاپ، لب‌تاپ، مک‌بوک) بر روی گزینه کامپیوتر کلیک کنید.
  • برای پخش با وسیله اندرویدی (تب‌لت یا موبایل) بر روی گزینه اندروید کلیک کنید. اپلیکیشن خاصی  همراه با فایل آموزشی در فولدر دانلود شما قرار گرفته است که قبل از دیدن فیلم لازم است آن را نصب کنید.
  • دقت کنید این فایل‌های آموزشی را نمی‌توانید بر روی آیفون یا آیپد ببینید.

 

جلسه عنوان یا موضوعات مطرح شده صفحه خرید
1 کلیات: تعریف، فایده قلمرو  کامپیوتر

 اندروید

2 سازمان قضاوتی ایران دادگاه عمومی، تجدید نظر، انقلاب  کامپیوتر

اندروید

3 سازمان قضاوتی ایران  دادگاه خانواده  کامپیوتر

 اندروید

4 سازمان قضاوتی ایران دیوان عدالت اداری  کامپیوتر

 اندروید

5 سازمان قضاوتی ایران شورای حل اختلاف  کامپیوتر

 اندروید

6 سازمان قضاوتی ایران وکالت در دعاوی  کامپیوتر

اندروید