کتاب متون فقه وکالت برای آزمون‌های حقوقی

کتاب متون فقه آزمون وکالت قوه قضائیه برگرفته از همان کتاب تحریرالوسیله امام خمینی می‌باشد. 

تحریرالوسیله اثری از آیت اله روح‌الله خمینی به زبان عربی شامل فتاوای وی در تمامی ابواب فقه به روش غیراستدلالی است که خود شامل پنج کتاب یا پنج فصل زیر است:

 

1- کتاب الوکاله (وکالت)

2- کتاب الأیمان ( ایمان) (یمین)

3- کتاب الإقرار (اقرار)

4- کتاب الشهاده (شهادت)

5- کتاب القضاء (قضا)

 

کتاب تحریرالوسیله تالیف دکتر گلستان‌رو به صورت تخصصی جهت آزمون وکالت تهیه شده و صرفاً به مسائل، مباحث و فصولی پرداخته شده که از طرف مراجع رسمی، به عنوان منابع آزمون وکالت قوه قضائیه یا منابع آزمون وکالت مشاوران در نظر گرفته شده است.

جهت دانلود فایل این کتاب PDF روی تصویر کلیک کنید

جهت مطالعه آسان‌تر کتاب متون فقه آزمون وکالت، در بخش فهرست فایل PDF ، روی فصل مورد نظر کلیک کنید تا به آسانی به آن بخش  هدایت شوید.

 

مجموعه فیلم‌های آموزشی کامل مباحث متون فقه شامل تمامی فصول تحریرالوسیله جهت آزمون وکالت قوه قضائیه  (مشاوران) با تدریس دکتر گلستان رو توسط تیم سافت‌درس به شیوه‌ای خاص و نوین برای استفاده داوطلبین آزمون‌های وکالت و سایر آزمون‌های حقوقی تهیه و تدوین شده است.

 

این فیلم‌های آموزشی به گونه‌ای تدوین شده است که تصویر تمامی مباحث به عربی و ترجمه تمامی موارد به فارسی در هنگام خواندن متن عربی و توضیح و تفسیر مطلب به فارسی نشان داده می‌شود و مخاطب عملاً نیازی به داشتن کتاب یا جزوه‌ای جدا نخواهد داشت.

 

جهت مشاهده خلاصه هر فیلم و دیدن روش تدریس دکتر گلستان رو و خرید فیلم آموزشی هر فصل تحریرالوسیله به بخش مورد نظر مراجعه کنید:

الوکاله (وکالت) تحریرالوسیله

الأیمان (یمین) تحریرالوسیله

الاقرار (اقرار) تحریرالوسیله

الشهاده (شهادت) تحریرالوسیله

القضاء  (قضا) تحریرالوسیله

پی‌نوشت:

سایر فیلم‌های آزمون‌های وکالت کانون وکلا (اسکودا) و وکالت قوه قضائیه (مشاوران) را از بخش حقوق و وکالت دانلود کنید.